نظام مهندسی کشاورزی

اخبار روزانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی

نظام مهندسی کشاورزی

اخبار روزانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی

این وبلاگ به منظور بازنشر اخبار سازمان نظام مهندسی کشاورزی از سایت اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) به عنوان اولین و تنهاترین پایگاه خبری اختصاصی نظام مهندسی ایران طراحی شده است. برای مشاهده متن کامل اخبار به سایت اصلی مراجعه کنید

  • ۰
  • ۰

بررسی استخدام مهندسین برق توسط وزارتخانه‌ ها

در این مطلب شما با شرایط استخدام مهندسین برق در وزارتخانه‌های گوناگون آشنا می‌شوید. همان طور که می دانید رشته  مهندسی برق یکی از پرکاربرد ترین رشته ‌های مهندسی محسوب می‌ شود. اگر قصد استخدام شدن در وزارتخانه مد نظرتان را دارید باید خود را با شرایط مورد نظر و تعیین شده هر وزرتخانه وفق دهید. در این مطلب به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی هر وزارتخانه و تمامی گرایش های مهندسی برق می‌ پردازیم تا راهگشای افرادی که در رشته مهندسی برق تحصیل کرده‌ اند باشد.

رشته مهندسی برق یکی از پرکاربرد ترین رشته ‌های مهندسی محسوب می‌ شود که محدوده‌ ی وسیعی از حوزه‌ های کاری را در بر می ‌گیرد. همان طور که می ‌دانید، رشته ‌مهندسی برق در مقطع کارشناسی به چهار گرایش اصلی تقسیم می ‌شود که این گرایش‌ ها عبارتند از: قدرت، الکترونیک، مخابرات و کنترل. با وجود شباهت‌ های بسیاری زیادی که میان این چهار گرایش وجود دارد اما حوزه‌ ی کاری هر یک از آن‌ ها بسیار متفاوت است و به همین دلیل است که رشته‌ مهندسی برق دارای زمینه ‌های کاری بسیار متنوعی است.

 فارغ التحصیلان رشته‌ مهندسی برق در صورتی که علاقمند به استخدام دولتی هستند، می ‌توانند در وزارتخانه‌ های مختلفی بر اساس نوع گرایش رشته‌ ی خود مشغول به فعالیت شوند. در ادامه، وازرتخانه ‌هایی که فارغ التحصیلان هر گرایش رشته‌ ی برق می ‌توانند در آن‌ ها استخدام شوند و شرایط لازم جهت استخدام در این وازرتخانه‌ ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

برای مطالعه مقاله کامل «بررسی استخدام مهندسین برق توسط وزارتخانه‌ ها» کلیک کنید. 

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • مهتاب سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی